EMBER SPIRIT Yakın Dovuşcu - Sırtlayıcı - Kacış - Ani Hasar - Engelleyici - Tetikleyici GENEL BAKIŞ 20 + 1.80 30 - 34 22 + 1.80 310 19 + 2.10 1.08 BİYOGRAFİ Fişek Kalesi, İnleyen Dağlar'da kayıp, terk edilmiş bir şekilde yatıyordu, eğitim salonları boş, bahcesi yapraklarla ve tozla kaplıydı. Savaşcı-şair Xin icin, muhurlu tapınaktaki bir cardağın uzerinde, oluleri yakmada kullanılan odunlarla, antik kulle dolu bir kazan dinleniyordu. Uc nesildir, Xin, yardımcılarına kale duvarlarının arkasındaki acımasız gercekler icin Gardiyan Alevi Bağları'nı oğretti, bu oğreti zihni ve bedeni eğitmekte kullanılan bir dizi mantraydı. Ancak o, bir savaşcının tekniklerini oğretirken, bir savaşcının duşmanlarını da edindi ve Xin, sonbaharında alt edilip olduruldu. Takipcileri ruzgar ile dağıldı. Yıllar, yuzyıllar olurken, takipcilerinin torunları olurken, onun oğretileri zarif fısıltılar ve dokumanlar ile dayanmayı başardı. Oğretmenin kalıcı mirası tarafından dokunulan Yanan Gok, ateşin meraklı gorunuşu, Fişek Kalesi'ne doğru yola koyuldu ve antik kulleri tekrar ateşe verdi. Bu parlayan kozden, Xin'in alev ile kaplanmış bir imajı ortaya cıktı, onun duşunceli yuzu, eğitmek, oğretmek ve rehberlik arayan herkes icin bilgi alevlerini yaymaya hazırdı. YETENEKLER Searing Chains Ember Spirit dusmanlarının etrafına dolanan alevli bolalarını atar, sabitlenirler ve her saniye hasar alırlar. MANA BEDELİ: 110 DOLUM SURESİ: 14/12/10/8 Sleight of Fist Ember Spirit keskin hızla etrafa fırlar, alanındaki butun duşmanlarına saldırır, sonunda başladığı pozisyona geri doner. Kahramanlara fazladan hasar ve yaratıklara daha az hasar uygulanır. MANA BEDELİ: 50 DOLUM SURESİ: 30/22/14/6 Flame Guard Ember Spirit buyusel hasarı kul edip kendisine bu hasardan koruyan alev cemberi ile etrafını sarar. Flame Guard aktifken Ember Spirit'in etrafına her saniye hasar verir. Eğer kalkan yok olursa, hasar kaybedilir. MANA BEDELİ: 80/90/100/110 DOLUM SURESİ: 35 Activate Fire Remnant Gidilecek Ateş Kalıntısı'nı sec. MANA BEDELİ: 150 DOLUM SURESİ: 0 Fire Remnant Ember Spirit her 35 saniye maksimum 3 şarj olmak uzere Ateş Kalıntısı şarjı uretir. Şarjı kullanmak Ember Spirit'den 2.5x hızlı yuruyen bir Ateş Kalıntısı yollar. Ateş Kalıntısını Aktifleştir kullanıldığında Ember Spirit Kalıntılarına doğru atılır ve Kalıntıları patlatarak alan hasarı vermesini sağlar. En son hedef alınan Kalıntıya ulaşır. DOLUM SURESİ: 0
__________________