GTA Gta S.A Sunny Builder ile Mini mission yapma[Yeti Mod tarzı gorevler nasıl yapılır]
Oyun Serileri0 Mesaj
●31 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Teknoloji Forumları
- Oyun Dünyası
- Oyun Serileri
- GTA Gta S.A Sunny Builder ile Mini mission yapma[Yeti Mod tarzı gorevler nasıl yapılır]
-
28-09-2019, 05:38:08Kayıtlı ÜyeEvet arkadaşlar Araba sabitlemeden sonra şimdi de karşınıza mini mission yapma yani siz bir noktaya gideceksiniz ve orda bi kişi belirecek onu oldureceksiniz oldurdukten sonra " Mission Comlete" yazacak.İlk once gecen derstede yazdığımız Standart kodu once giryoruz başlıklar ve label isimleri size kalmış istediğinizi koyun.(tabi ilk araba sabitlemeye bakmadıysanız bunu yaparken biraz zorlanırsınız).EN ALT KISIMDA HAZIR KOD VAR. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 //-------------MAIN--------------- thread 'asker' --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Şimdi bir Kırmızı daire oluşturacağız ve ardından model load yapacaz ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :asker_1 wait 0 if Player.Defined($PLAYER_CHAR) else_jump @askeri_1 if $ONMISSION == 0 else_jump @asker_1 if 0102: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 382.9563 -2284.926 201.2578 radius 1.2 1.2 3.0 sphere 1 stopped_on_foot else_jump @asker_1 wait 500 jump @asker_2 :asker_2 wait 0 Model.Load(#ARMY) Model.Load(#M4) :asker_3 wait 0 if Model.Available(#OMOKUNG) Model.Available(#KATANA) else_jump @PVP_ARENA_232 jump @asker_4 :asker_4 [email protected] = Actor.Create(CivMale, #ARMY, 1124.737, -2037.417, 69.8831) Actor.Health([email protected]) = 2000 Actor.Angle([email protected]) = 270.0 01B2: give_actor [email protected] weapon 31 ammo 999 // Load the weapon model before using this ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Şimdi Actorumuzu oluşturduk ve Eline M4 (silah) verdik şimdi bize saldırmasını sağlıcaz ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :asker_5 wait 0 if 00F2: actor $PLAYER_ACTOR near_actor [email protected] radius 90.0 90.0 90.0 else_jump @Label271 05E2: AS_actor [email protected] kill_actor $PLAYER_ACTOR jump @asker_6 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bu kod ile cj actorumuzun yanına 90.0 mesafedeyse actor ona saldıracak.Şimdi olme komutlarını ayarlıyalım --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :asker_6 wait 0 if Actor.Dead($PLAYER_ACTOR) else_jump @asker_7 00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1 // ~r~MISSION FAILED! wait 2000 0169: set_fade_color_RGB 0 0 0 fade 0 500 0169: set_fade_color_RGB 0 0 0 0321: kill_actor [email protected] wait 1000 fade 1 1000 jump @asker_8 :asker_7 if Actor.Dead([email protected]) else_jump @asker_6 01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASSR' number 3 time 5000 style 1 // MISSION PASSED!~n~~w~RESPECT + 0998: add_respect 3 01F7: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_cops 0 Player.ClearWantedLevel($PLAYER_CHAR) 0394: play_music 1 030C: progress_made += 1 jump @asker_9 :asker_8 wait 0 jump @asker_10 :asker_9 wait 0 jump @asker_10 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bu kodları birleştirip any file olarak kaydederseniz oyuna girdiğinizde hava alanının ordaki tepedeki parkta kucuk bir kırmızı daire vardır icine girdiğinizden 5 saniye sonra karşınızda bir asker belirir onu oldururseniz miision complete yazısı gelir.Şimdi benim yaptığım bir mod u gostericem isterseniz bunu yapıştırabilirsinizYalnız benim ki biraz farklı kırmızı daireye geldiğinizde ayrıyaten muzik calmaya başlıyo.Bu yuzden once CLEOAudio uzantısına ses1 adında 1 dklık filan gerilim muziği atın cok hoş olur HAZIR KOD ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 //-------------MAIN--------------- thread 'KILLCELL' :Label19 wait 0 0AAC: [email protected] = load_mp3 "CLEOAUDIOSES1.MP3" if Player.Defined($PLAYER_CHAR) else_jump @Label19 if $ONMISSION == 0 else_jump @Label19 jump @Label90 :Label90 wait 0 if 00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 1 in_sphere 1166.043 -2036.366 69.0078 radius 1.2 1.2 3.0 else_jump @Label90 0AAD: set_mp3 [email protected] perform_action 1 wait 5000 jump @Label161 :Label161 wait 0 Model.Load(#ARMY) Model.Load(#M4) :Label175 wait 0 if and Model.Available(#ARMY) Model.Available(#M4) else_jump @Label175 jump @Label207 :Label207 [email protected] = Actor.Create(CivMale, #ARMY, 1124.737, -2037.417, 69.8831) Actor.WeaponAccuracy([email protected]) = 100 Actor.Health([email protected]) = 5000 Actor.Angle([email protected]) = 270.0 01B2: give_actor [email protected] weapon 31 ammo 999 // Load the weapon model before using this 0446: set_actor [email protected] immune_to_headshots 0 wait 5000 jump @Label271 :Label271 wait 0 if 00F2: actor $PLAYER_ACTOR near_actor [email protected] radius 90.0 90.0 90.0 else_jump @Label271 05E2: AS_actor [email protected] kill_actor $PLAYER_ACTOR jump @Label324 :Label324 wait 0 if Actor.Dead($PLAYER_ACTOR) else_jump @Label412 00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1 // ~r~MISSION FAILED! wait 2000 0169: set_fade_color_RGB 0 0 0 fade 0 500 0169: set_fade_color_RGB 0 0 0 0321: kill_actor [email protected] wait 1000 fade 1 1000 jump @Label487 :Label412 if Actor.Dead([email protected]) else_jump @Label324 01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASSR' number 3 time 5000 style 1 // MISSION PASSED!~n~~w~RESPECT + 0998: add_respect 3 01F7: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_cops 0 Player.Money($PLAYER_CHAR) += 1000000 Player.ClearWantedLevel($PLAYER_CHAR) 0394: play_music 1 030C: progress_made += 1 jump @Label498 :Label487 wait 0 jump @Label19 :Label498 wait 0 jump @Label19 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- EĞER YAPAMAZSANIZ KONUNUN ALTINA MESAJ OLARAK BİLDİRİN CLEO MOD DOSYASI OLARAK YAYINLAYIM TEK İSTEDİĞİMİZ BİR TEBESSUM+ EMEĞE SAYGI __________________