OZET GEC: Onumuzdeki birkac yama (8.5'ten 8.8'e, belki 8.10'a kadar), normalden daha buyuk boyutlu olacak. Neden mi? Arac ekibimizin geliştirdiği yeni yazılım, bilgisayarınızdaki kurulumda bulunan şampiyon verilerinin guncellenmesini ve bir ses motoru da ses verilerinin yeniden yamalanmasını gerektiriyor. Soz konusu guncellemeler sayesinde, bundan boyle daha da iyi oyun ici icerikler ve sesler sunmamız mumkun olacak. Herkese merhaba, biz Ses ve İcerik Verimi ekiplerinden Riot Eno ve Riot Searsha. Bugun size onumuzdeki birkac yamadan bahsetmek istiyoruz. Bulunduğumuz ekipler, oyunculara muhteşem icerikler sunma amaclarında Riotcuların onunu acan arac ve teknolojiler uzerinde calışıyor. Bu aracları daha da ileri taşıyabilmek icin bazı altyapı calışmaları yapmamız gerekiyor ve bu calışmalar da arka planda bazı veri değişikliklerini mecbur kılıyor. Bu guncellemeler nedeniyle 8.5, 8.6, 8.7, 8.8 ve bir ihtimalle 8.10 Yamaları normalden daha buyuk olacak; dolayısıyla sizi onceden bilgilendirip bunun arkasındaki nedenleri paylaşmak istedik. Burada aynı anda gercekleşen iki proje soz konusu. Ses ekibi 8.5 Yaması'nda yeni bir ses motoruna geciş yaparken İcerik Verimi Ekibi de 8.6'dan 8.8'e kadar ve bir ihtimalle 8.10 Yaması'nda şampiyonları yeni bir arac ekosistemine taşıyacak. Ses ekibinin ses motorunu guncellemesi: Merhaba, ben Ses Ekibi'nden Riot Eno! LoL yıllardan bu yana ucuncul bir ses motoru kullanıyor. Şu anda onumuzdeki en buyuk hedeflerden biri ses motorunun sağlam, surdurulebilir ve iyi destek almasını sağlamak (Ses Ekibi'nde bile bazen iyi destek bulmak sorun olabiliyor). Bunu mumkun kılmak icin ses motorumuzu guncellememiz, guncelleme icin de ses verilerinin yeniden yamalanması gerekiyor. Guncellenen motor, LoL seslerinin miksajlarını geliştirme fırsatları sağlayacağı gibi, gelecekte de size harika sesler sunmamızın onunu acacak. 8.5 Yaması ile butun ses bankalarını yeniden işlediğimizde toplam 1,8 ila 2,2 GB buyukluğunde bir yama boyutuyla karşılaşacaksınız. Değişken bir aralık vermemizin nedeni, bazı sunucu ve dillerde ses dosyalarının daha buyuk olması. 
 Oyun iceriği geliştirmeye yonelik İcerik Verim aracları: Herkese selam! Ben Riot Searsha ve İcerik Verimi Ekibi'ni temsil ediyorum. LoL'un butun oyun verilerini idare eden sistemler ve tasarımcı ya da sanatcılar gibi icerik ureticilerin şampiyonlar, kostumler, yetenekler ve daha nice ozelliği oluşturup duzenlemek icin kullandığı araclar benim calıştığım ekibin sorumluluğunda. İcerik ureticilerimizin kendi bunyemizdeki araclarla daha rahat ve hızlı icerik geliştirebilmesini sağlama girişimimizin bir parcası olarak oyunun veri yonetim sistemini iyileştiriyoruz. Bunun bir adımı da oyun verilerini, Oyun Veri Sunucusu tarafından yonetilen ve WAD dosyası adı verilen yeni bir formata taşımak. Bu guncellemeler Zoe ve Kayn gibi gorsel acıdan ozgun daha fazla şampiyon geliştirme, Xayah ile Rakan'da gorduğunuze benzer yeni malzeme ve shader'lar kullanma ve KOD ADI// Aşırı Yuk gibi nefes kesici yeni haritalar hazırlama becerilerimizi yeni ufuklara taşıyor. Ustelik bu Freljord buzdağının sadece gorunen kısmı! İğrenc espriler bir yana, halihazırda da zaten şampiyon verilerini yeni formata aktarmakla ilgileniyoruz ve şu ana kadar icimizdeki Zoe ultisiyle her yamada pek az şampiyonun verisini oradan buraya taşıyabiliyordu. Ne var ki bu şekilde devam edersek surec bir yıldan uzun zaman alacak (herhalde benim Zoe'de ustalaşmam da ancak o kadar surer). Ote yandan bu yepyeni ozellikleri geciktirmek istemediğimiz icin, kalan şampiyon aktarımlarını 8.6, 8.7, 8.8 ve bir ihtimalle 8.10 Yamalarında toplayarak sureci hızlandırma yoluna gittik. Bu yamalar da alıştığımızdan buyuk olacak ama yine de ses guncellemelerinin yapılacağı 8.5 Yaması kadar buyuk olmayacaklar. Okuduğunuz icin teşekkurler! Adalet Meydanlarında goruşmek uzere! ---- Size oyun icinde daha iyi deneyimler sunabilmek icin bu değişiklikleri hayata gecirmekten buyuk heyecan duyuyoruz.
__________________