Facebook’un Snapchat’ten aldığı “Hikayeler” ozelliği, Instagram ve WhatsApp’ta başarıya ulaştı. Peki Messenger’da işler ne alemde, merak ettiniz mi? Instagram hikayeleri kullanıma sunulduktan iki ay sonra 100 milyon kullanıcıya ulaşmış, WhatsApp’ın Durum olarak adlandırılan hikaye ozelliği ise sadece 10 haftada 175 milyon kullanıcıya erişmişti. Tum bu gosterişli veriler arasında Facebook, Messenger’ın hikaye ozelliğine ilişkin verileri ise paylaşmıyordu. Pek fazla kullanılmadığı tahmin edilen Messenger’ın “Gunluk” ozelliği kullanıcı sayısıyla tahminleri aşıyor. Her ne kadar bir Instagram ya da WhatsApp olmasa da Messenger’ın hikayeler ozelliği artık gunluk 70 milyon kullanıcı tarafından kullanılıyor. 1,3 milyarın uzerinde Messenger kullanıcısı olduğu duşunulunce bu sayı fazlasıyla duşuk gibi gorunse de, hikayeler ozelliğinin kullanımı duzenli bir artışla devam ediyor gibi gorunuyor. Kısacası Messenger’ın hikayeler ozelliği sandığımızdan daha populer. Facebook ozellikle filtrelerle işi cazip hale getirmeye calışıyor. En son Game of Thrones sezon finali icin Ak Gezenler filtresi koymuş ve kullanıcıların beğenisini kazanmıştı. Messenger’ın buyume hızında ise yavaşlama goruluyor. Altı ayda 800 milyondan 1 milyar kullanıcıya cıkan uygulamanın 1,2 milyar kullanıcıya ulaşması 9 ayını alırken şimdiki 1,3 milyarlık kullanıcıya ulaşması icin 5 ay daha gecmesi gerekti. Bu yavaşlama Messenger’ın bazı bolgelerde artık doygunluk noktasına ulaştığının da sinyalini veriyor. https://www.facebook.com/messenger/p...769462/?type=3 Kaynak
__________________