Her gecen gun biraz daha Facebook’a benzeyen iş dunyasının sosyal medya platformu LinkedIn, kendi Audience Network‘unu kullanıma sundu. LinkedIn’in Audience Network’u Facebook’un 2014 yılında kullanıma sunduğu mobil reklam ağı Audience Network ile aynı calışma mantığına sahip. Facebook’un yanı sıra Yelp ve Pandora’nın da yakın zamanda benzer cozumler sunmaya başladığını da ekleyelim. LinkedIn Audience Network, reklam verenlerin ucuncu parti uygulama veya web siteleri arayıcılığıyla LinkedIn uyelerine ulaşmasına olanak tanıyor. Audience Network hamlesi ile reklam teknolojileri sektorune de adım atan LinkedIn, 500 milyonu aşkın kullanıcısına guveniyor. LinkedIn kullanıcılarına ulaşmak icin en iyi alternatif Sponsorlu icerikleri LinkedIn dışındaki ucuncu parti uygulama veya web sitelerinde daha fazla sayıda kullanıcıya ulaştıracak olan Audience Network, reklam verenlere pek cok kontrol imkanı da sunuyor. Audience Network arayıcılığıyla verilen reklamların detaylı istatistikleri ve reklam kampanyasının performansı da kullanıcı ile paylaşılıyor. Reklam verenlere reklamlarının cıkacağı yayıncıları secme imkanı da tanıyan Audience Network, reklamlarını LinkedIn kullanıcılarına ulaştırmak isteyen reklam verenler icin oldukca başarılı bir alternatif. LinkedIn’in yaptığı acıklamalara gore şu ana kadar Audience Network’un test surecine 6 bin reklam veren dahil oldu. __________________