Bilmem farkında mısınız; son zamanlarda ozellikle teması benzeyen filmlerin fragmanları da birbirine benzemeye başladı. Sanki sahne gecişleri, muzikler ve fragman icin secilen acılar dahi tek bir kişi tarafından yapılıyor gibi duruyor. The Nun filmi icin hazırlanan oldukca marjinal reklam kampanyası, YouTube'un 'dehşet verici icerik politikası' kurallarına kurban gitti. 'Jump scare' denilen ve ozellikle oyunlarda sık sık gorduğumuz, bir anda bir yerden fırlayan ve cığlık atan yaratık klişesini kullanan The Nun fragmanının henuz YouTube tarafından silinmemiş bir kopyası hemen aşağıda. Kulaklık takıyorsanız, sesini kısmanızı tavsiye ederiz; uyarmadı demeyin. "Bu konuyu gundemimize taşıdığınız icin teşekkur ederiz. Bu reklam bizim 'dehşet verici icerik politikamızı' ihlal ediyor ve artık reklam olarak yayınlanmayacaktır." Video kısa jumpscare : Burada
Kaynak: Webtekno __________________