Vestel, Cevahir AVM'deki mağazasında gercekleştirdiği Turkiye'nin ilk interaktif vitrin tasarımı ile Birleşmiş Markalar Derneği'nin 2010 Yılbaşı Konsept Tasarım Yarışması'nda Juri Ozel Odulu'nu kazandı. Vestel urunlerinin bir konser sahnesindeki orkestra uyeleri gibi konumlandırıldığı vitrinin onundeki kulaklıklardan, urunlerin calışırken cıkardıkları seslerin uyumlu senfonisinin dinlenebildiği tasarım, mağaza ziyaretcileri tarafından da buyuk ilgi gordu. Urunlerin cıkardığı seslerin ışık oyunları ve video enstalasyonuyla da desteklendiği vitrin tasarımı, ziyaretcilere gorsel ve işitsel acıdan farklı bir deneyim yaşattı.

Vestel İletişim Muduru Zeynep Oral, 'senfoni" temalı vitrin tasarımının Vestel'in yenilikci pazarlama iletişimi uygulamalarına bir ornek olduğunu belirterek, 'Turkiye'nin ilk interaktif vitrinini hayata gecirdiğimiz projemizle Birleşmiş Markalar Derneği'nin bu saygın odulune layık gorulmekten gurur duyuyoruz" dedi.

Birleşmiş Markalar Derneği tarafından 2004 yılından bu yana duzenlenen ve alışveriş merkezleriyle mağazaların yılbaşı tasarımlarının odullendirildiği Yılbaşı Konsept Tasarım Yarışması Odulleri'ne bu yıl alışveriş merkezleri ve mağazalar kategorilerinde toplam 43 proje başvurdu.
mynet
__________________