Vision Pro’yu iade eden kullanýcýlarýn çoðu cihazýn aðýrlýðý, kullanýmýnýn zorluðu, eksik uygulama ve video içeriði, iþlevsellik sorunlarý ve cihazýn göz yorgunluðu ve izolasyon hissi yaratmasý gibi nedenlerden dolayý þikayetçi. Ayrýca bazý kullanýcýlar, Apple’ýn maðazalarda sunulan demo deneyiminin gerçek kullaným deneyiminden farklý olduðunu ve bu nedenle cihazý satýn aldýktan sonra hayal kýrýklýðý yaþadýklarýný belirtiyor.

Apple bu geri bildirimleri yakýndan takip ediyor. Vision Pro’nun iade nedenlerini anlamak için maðaza çalýþanlarý, müþterilere nedenlerini sormaya yönlendiriliyor ve her iade sonrasýnda geri bildirimler merkeze iletiliyor. Apple, bu geri bildirimleri dikkatle deðerlendirerek ürün deneyimini iyileþtirmeye çalýþabilir. Ancak Vision Pro, kullanýcýlarýn taleplerini karþýlamakta zorlanýyor.