Kredi kartınızdan bilmediğiniz bir kurum tarafından para cekildi. Ya da hizmeti almadığınız halde kartınızdan bunun ucreti cekildi. Bu durumda bankanız aracılığı ile itirazda bulunabiliyorsunuz.
Orneğin Garanti Bankası icin Kredi kartı menusu altından "Kart İşlem İtirazı" seceneğini kullanabilirsiniz:
Sonrasında da Yeni itiraz girişi diyerek ve gerekli kısımları doldurarak itirazınızı yapabilirsiniz.
Ote yandan bu işlemin sonuclanması 180 gun surebiliyor.
Asagıda ayrıntıları verilen harcama(lar)a iliskin olarak yapmıs oldugunuz itirazınız tarafımıza ulasmıstır. İtirazınız, yasal duzenlemeler ve uyesi oldugumuz uluslararası kredi kartı kuruluslarına ait kurallar cercevesinde isleme alınmıstır.
Uye isyeri bankasının ve ilgili uye isyerinin anılan itirazınıza karsı beyanda bulunma ve belge sunma hakkı
bulunmaktadır. Anılan hakkın kendilerine tanınması zorunlu olup, itirazınızın uye isyeri bankasına/uye isyerine iletilmesi sonrasında sunacakları cevap ve belgelerin de incelenerek itirazınızın karara baglanması gerekeceginden itirazınızın sonuclanma suresi 180 gune kadar uzayabilmektedir.
Bu sure icinde kart kullanımı ile ilgili sorun yasamamanız ve kartınıza gecikme faizi yansıtılmaması icin ilgili tutarı odemeniz gerektigini hatırlatır, itirazınıza ait sonucun en gec bu sure icerisinde tarafınıza ayrıca bildirilecegini ve itirazınızın olumlu sonuclanması durumunda bu tutarların tarafınıza iade edilecegini bilgilerinize sunarız.
Genişletmek icin tıkla...
Bu esnada kredi kartınızdan cekilen miktarı bankaya odemek zorundasınız. Eğer itirazınız kabul edilirse daha sonra bu para hesabınıza yatırılıyor.