
Bugüne kadar 2 bin çiftçiye toprak yönetiminden, hasada kadar uzanan tüm üretim süreçleri hakkında eğitimler verildi. Ayrıca başlatılan çocuk eğitimleriyle yaklaşık 4 bin 500 çocuğa ulaşıldı.Nestle Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Zeynep Sungu, “‘Fıstığımız Bol Olsun’ da ‘Ortak Değer Yaratma’ yaklaşımımızı en iyi şekilde temsil eden çalışmalarımızın başında geliyor” dedi.TEMA Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Deniz Ataç ise, “Üreticileri toprak sağlığını koruyan bilimsel uygulamalar ile tanıştırdık, Antep fıstığı verimini ve kalitesini artırdık. 2023 yılı sonuna kadar sürecek 3. faz çalışmalarımızla kazanımların yaygınlaştırılmasını hedefliyoruz” diye konuştu.