İnternetle bu kadar haşır neşir olmamız iyi mi kotu mu, bir turlu emin olamıyoruz. E boyle duşunmekte haksız da sayılmayız; zaman zaman oyle garipliklerle karşılaşıyoruz ki… İşte Marmaris ’te bulunan bir otel yoneticisinin olumsuz kullanıcı yorumlarına verdiği atarlı cevaplar da, bu gariplikler hususunda eminiz zirveyi uzun sure kimseye kaptırmayacak. 🙂
Bir Twitter kullanıcısının keşfettiği ve kısa surede cılgınca yayılan, bu işletmeye ait ziyaretci yorumları, kabul ediyoruz genel hatlarıyla negatif… Ve bu yorumlar, otel yoneticisi olduğunu duşunduğumuz kişinin canına tak etmiş olacak ki; adeta cileden cıkmış, gelene gecene vermiş veriştirmiş…
Olayın saygı boyutu elbette tartışılır ve acıkcası verilen cevapların onaylanacak hicbir tarafı yok. Ancak hepimizin hemfikir olacağı kısım, gercekten yorumların hepsinin cok komik olması. İşte belki bir parca agresif olduğunu duşuneceğiniz o yorumlar. 🙂
1. “…odamızdaki bardakları neden cantanıza koyup goturmuşsunuz evinizde bardak mı yok?”
2. “merhaba sevgılı arkadasım neden cok apartıyorsun personelde ıyı ve yardım sever ve calıskan kavaltıda gayet ıyı…”
3. “…sırf egonu tatmın etmek icin burda bulunmuışsun”
4. “bızım otelde bocek yok sen bavularını gelırken kontrol etın mı evınde bocekler cantanın ıcıne gırmesınlermı!”
5. “yasemın hanım kendı reklamını yapmak ıcın mı boyle agresıfleştın”
6. “thıs person need to see the doctor because he has problem wıth hıs stomach everyone welcome”
7. “fatih bey bis olan senın kafanın icindeki duşuncedir…”
8. “NİYETİN BELLİ TOREN İSTİYORSUN…”
9. “…aldığın herseyı odemek bence onur sayılmalı”
10. “… sen bu fıyata nerde bulmuşsun boyle bır otel bır dusun butun muşterılerımıze saygılar sevgıler ama bu arkadasa değil”

11. Tesise gelen olumlu yorumlar da cevapsız kalmadı elbet… 🙂
12. “…cocuk parkındakı arıza gıderıldı Saygılar” 13. “İŞTE GERCEĞİN YANSIMASI”