Dunya Dişhekimleri Birliği (FDI) ile birlikte surdurduğu projelerle kuresel başarılara hedeflenenden 7 yıl erken imza atıyor.

Unilever, tum dunyada surdurduğu calışmalar sonucunda; cocuklar ve ailelerine yaşam boyu sağlıklı dişler icin fırcalama alışkanlıkları kazandırarak, eski alışkanlıkları değiştirmek hedefiyle cıktığı yolda sadece iki yıl icinde 44 milyon insana ulaşmayı başardı.Turkiye'de ise Signal ve Turk Diş Hekimleri Birliği (TDB), bu konuda kısa surede başarılı olmuş ve bu başarıyı olgunlaştırarak surdurmeyi hedeflemektedir.

Unilever global olarak 2010 yılının sonunda, bir milyardan fazla insanın sağlık esenliklerini artırmak icin harekete gecmelerine yardımcı olmak hedefi ile "Surdurulebilir Yaşam Planı"nı, acıklamıştı. Bu taahhudun bir parcası olarak 50 milyon insanın ağız bakım alışkanlığını 2020 yılına kadar daha iyi yonde değiştirmek uzere calışmalarını surduren Unilever ve Signal; 12 ulkede yurutulmekte olan, ailelere gunde iki kez diş fırcalamanın zor olmadığını hatta eğlenceli olduğunu gostermek ve onları teşvik etmek icin Gunduz + Gece Fırcala programını geliştirdi.

Unilever, Signal ile FDI Dunya Diş Hekimleri Federasyonu arasındaki guclu global ortaklığın bir parcası olarak, Turk Dişhekimleri Birliği (TDB) gibi 27 ulkede daha ulusal derneklerle işbirliği icinde ağız sağlığını geliştirme programları yurutmektedir. Unilever, dişhekimlerinin gunde iki kez fluroidli bir diş macunuyla diş fırcalamayı onerdiği bu programlar sayesinde şimdiye kadar 44 milyonun uzerinde insana ulaşılmıştır. Bu da Unilever ve Signal'in bu taahhudunu yedi yıl erken gercekleştirdiğini gostermektedir

28 Ağustos – 2 Eylul 2012 tarihlerinde Hong Kong'da gercekleştirilen Dunya Dişhekimleri Birliği 100. Kongresinde, Dunya Dişhekimleri Birliği (FDI) Başkanı Orlanda Monteiro da Silva, FDI bayrağını 2013 yılında İstanbul'da duzenlenecek 101. FDI Dunya Dişhekimleri Kongresi icin TDB Genel Başkanı Prof. Dr. Taner Yucel'e teslim etti. 30 Ağustos tarihinde yapılan devir teslim toreninde, Signal, Turk Dişhekimleri Birliği'ni yalnız bırakmadı. Unilever, bu kongrede yurutttuğu okul programlarının yanısıra Signal'in urun grubunun arkasında yatan bilim ve teknolojiyi vitrine cıkarmış ve dunyanın dort bir yanında her gun milyonlarca insanın kullandığı geniş Ağız Bakımı urunleri portfolyosunu da sergilemiştir.