Turkiye'nin en populer elektronik odeme sağlayıcılarından bir tanesi olan Papara ile ilgili dikkat ceken gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Bu bağlamda; gectiğimiz ay İspanya merkezli neobank Rebellion'ı satın alan 1 milyar dolarlık değerleme ile "unicorn" haline gelen Papara, şimdi de yeniden markalaşma yoluna gitti. Şirket, bu hamle kapsamında yeni logosunu tanıttı.
Logo değişimleri, son yıllarda pek cok sektorde karşımıza cıktı. Bu bağlamda; kurumlar daha cok sade logolara geciş yaptılar. Papara da bu akıma ayak uydurdu ve logosunu sadeleştirdi. Eskiden daha cok yuvarlak hatlara sahip olan logo, artık daha az oval ve tek renkli bir tasarıma sahip.
Papara'nın yeni logosu işte boyle gorunuyor:
Papara tarafından yapılan acıklamalarda, yeni logonun neden bu şekilde tercih edildiğine ilişkin değerlendirmelerde de bulunuldu. Yapılan acıklamaya gore teknoloji, şeffaflık ve sadelik kavramları on plana cıkarılmak icin boyle bir calışma yapıldı. Şirket, yeni logodaki p harfinin, mobil uygulamada simge olarak kullanılacağını duyurdu.
Papara'nın eski logosu boyle gorunuyordu:

Papara'daki logo değişikliği, yeniden markalaşma sureci icin sadece bir başlangıc. Turkiye sınırlarını aşıp artık kuresel bir marka haline gelmek icin calışacak olan şirket, kademeli bir şekilde kendini kuresel pazara hazırlayacak. Yeni kurumsal kimlik, Papara'nın diğer ulkelerde buyumesine yardımcı olacak.
Webtekno'yu Threads'de takip et, haberleri kacırma