23.10.2017 tarihinde gonderdiğimiz belgeler 26.10.2017 tarihinde Turknet'e ulaşıyor ve Turknet aynı gun aktivasyon işlemlerini tamamlıyor. Bize modem ayarlamak icin gerekli bilgileri veriyor. Ancak bize hat bağlanmadığı icin internete bağlanamıyoruz. Gelirler deyip bekledim, ancak gelen olmayınca 28.10.2017 tarihinde arıza kaydı oluşturdum. Arıza kaydında da "Hat Bağlanmadı" olmayınca bende DSL ışığı yanmıyor seceneğini sectim. Bizi 02.11.2017 tarihinde aradılar ve 03.11.2017 tarihinde "DSL ışığı yanmıyor" sebebi ile geleceklerini soylediler. 03.11.2017 tarihinde ise geldiklerinde, yanlış arıza kaydı oluşturduk ve aslında bize hat bağlanmadı dedik. Direğe baktılar sonra hicbir şey demeden gittiler. Yine aynı gun yani bugun 03.11.2017 saat 4'de hat cekmeye geldiler. Direkten eve kadar hat cektiler, modem ayarlarını ben zaten yapmıştım. Direkt bağlandım internete, sonra Turknet sitesine bi' girdim fatura gelmiş, 26.10.2017 ve 01.11.2017 tarihleri arasında. Ancak ben interneti 03.11.2017 tarihinde kullanmaya başladım, bu durumda tuketici hakkı veya BTK'ya şikayet de bulunsam haklı cıkar mıyım?
Turknet Kullanmadığım İnternete Fatura Kesmiş!
İnternet Servis Sağlayıcıları0 Mesaj
●0 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Teknoloji Forumları
- Donanım ve Bilgisayar
- İnternet Servis Sağlayıcıları
- Turknet Kullanmadığım İnternete Fatura Kesmiş!
-
23-08-2023, 19:25:23
23.10.2017 tarihinde gonderdiğimiz belgeler 26.10.2017 tarihinde Turknet'e ulaşıyor ve Turknet aynı gun aktivasyon işlemlerini tamamlıyor. Bize modem ayarlamak icin gerekli bilgileri veriyor. Ancak bize hat bağlanmadığı icin internete bağlanamıyoruz. Gelirler deyip bekledim, ancak gelen olmayınca 28.10.2017 tarihinde arıza kaydı oluşturdum. Arıza kaydında da "Hat Bağlanmadı" olmayınca bende DSL ışığı yanmıyor seceneğini sectim. Bizi 02.11.2017 tarihinde aradılar ve 03.11.2017 tarihinde "DSL ışığı yanmıyor" sebebi ile geleceklerini soylediler. 03.11.2017 tarihinde ise geldiklerinde, yanlış arıza kaydı oluşturduk ve aslında bize hat bağlanmadı dedik. Direğe baktılar sonra hicbir şey demeden gittiler. Yine aynı gun yani bugun 03.11.2017 saat 4'de hat cekmeye geldiler. Direkten eve kadar hat cektiler, modem ayarlarını ben zaten yapmıştım. Direkt bağlandım internete, sonra Turknet sitesine bi' girdim fatura gelmiş, 26.10.2017 ve 01.11.2017 tarihleri arasında. Ancak ben interneti 03.11.2017 tarihinde kullanmaya başladım, bu durumda tuketici hakkı veya BTK'ya şikayet de bulunsam haklı cıkar mıyım?