Merhaba arkadaşlar.
Yaklaşık 5 gundur ekte olan hatayı alıyorum. Bu hatayı her iade talebim kabul olduktan sonra gormeye başladım ve artık kabak tadı verdi.
Normalde hatayı desteğe bildirdikten sonra cozuyorlardı fakat bu sefer cozduklerini soyleseler de cozememişler ve hatanın bende olduğunu soylediler: Kart doğrulama, adres vb.
3 farklı cihaz (biri bilgisayar) Google Play bakiyesi, faturalandırma, uc farklı banka olmak uzere dort farklı karttan denedim. Adres ve kart doğrulandı ve bilgiler guncellendi. Banka ve kuruluşla iletişime gectim ve sorun gozukmediğini soylediler. Bağlantı kontrolu, uygulamayı zorla durdurma, cihazı yeniden başlatma, Play Store guncelleme, ulke ve saat guncelleme gibi işlemlerin hepsi denendi. 4 kere desteğe yazdım hepsinde duzeltildiği soylendi ama duzelmedi. Aklımda başka secenek kalmadı o yuzden sizlere soruyorum, bu hatada tecrubesi olan biri var mı?
Dosya Ekleri IMG_0200.png 21,8 KB · Goruntuleme: 11