Kullanıcılar sitenizi bulurken neleri arıyor? Sitenizin Performans raporunu acın ve alt kısımda arama sorguları listesine bakın. Beklediğiniz sorgular icin gosteriliyor musunuz? Tabloyu gosterim sayısına gore sıralayın ve sitenizin doğru sorgular aranırken gosterilip gosterilmediğine bakın. Gosterilmiyorsa, sitenizi bu sorgular icin gorunecek şekilde yeniden yapılandırmanız gerekir. Bazı ipucları: Metin kullanın: Onemli sayfa başlıklarınızı veya iceriklerinizi Google ’ın kolayca anlayamayacağı resimlerin, videoların, animasyonların icine veya metin dışındaki diğer bicimlerde yerleştirmeyin. Siteniz veya şirket adınız icin bir resim kullanıyorsanız, bu adı sayfa metnine de ekleyin. Eksiksiz olun: Sunabileceğiniz her şeyden bahsedin. Google akıllıdır, ancak bize soylemediğiniz şeyleri tahmin edemeyiz. Konuya odaklı olun: Orneğin, aynı zamanda sıcak cikolata da satan bir dondurma dukkanı işletiyorsanız, yaz aylarında dondurmalarınızı one cıkarırken, kullanıcıların dondurma aramayacakları kış aylarında da sıcak cikolatanızı (veya kahvenizi ya da sandviclerinizi) one cıkardığınızdan emin olun. Yeni bir kivili dondurma trendi başlarsa ve dukkanınızda bu ceşit satılıyorsa, bunu belirgin bir şekilde one cıkarın. Bu sorgular icin ziyaretci alıyor musunuz? "Ortalama TO"yu secin ve buna gore sıralama yapın. Sitenizi sınıfının en iyisi yaparak tıklama oranınızı iyileştirmeye calışın. Bazı ipucları: Diğer siteler sizi fark etmesini sağlayın: İnternette uygun yerlerde sitenizden bahsedilmesini sağlayın. Bulunduğunuz yerdeki online haber sitelerine veya diğer uygun kaynaklara girip giremediğinize bakın. Acıklayıcı olun: Sayfalarınız icin doğru, acıklayıcı başlıklar kullanın. Her sayfada bir konuya odaklanmanızı oneririz. Sitenizi guncel tutun: Restoran web sitenizdeki menu 1925'ten bu yana hic guncellenmediyse, menunuzu guncelleyin; bugunlerde sarsparillayı arayan cok muşteri yok.