Unreal Engine 4 ile bir MMORPG oyunu yapmayı planlıyorum hatta şuan ustunde calışıyorum.

Sword Art Online bilmeyen yoktur sanırım, animenin 100 katlı Aincrad isimli haritasının bir değişiğini yapmayı planlıyorum, 100 adet boss + 2 adet ekstra boss hepsine ayrı animasyonlar karakter modellemeleri haritalar falan her şey hakkında duşuncelerim var 1, 2 yıl alabilir belki ama yine de yapıcağımıza inanıyorum. Bossların ve yaratıkların cizimlerini arkadaşım yapıcak ben diğer her konu ile ilgileneceğim (desteği kabul ederim ) Herhangi bir tavsiyeniz var mıdır? Dort dortluk bir oyun tasarlamayı duşunuyoruz. Bu işte acemi olduğum icin 2 gundur durmaksızın farklı farklı oyun yapım videolarını izliyorum.

Yapıcağımız oyun icin duşuncelerim şunlar:

Irk sadece insan olarak ayarlıyacağım. Silah ve zırh secimi oyun ici olucak yani karakter yaratma ekranında tank bir karakter secip sadece ona ozel eşyaları kullanacaksınız mantığı olmayacak yani bir nevi ozgur bırakıcağız, oyundaki eşya ve exp mantığını her yaratığa sabit değer olarak atayacağım, domuzdan 200 exp ve 100 para duşuyor mantığında oluşucak. 100 kat meselesi bir tek sorun ama onu ayrı ayrı mapler olarak oluşturursam olabilir diye duşundum, şimdilik sadece plan ama cizimlere ve harita tasarımlarına falan yavaştan başladık. Bir başka sorun oyunun boyutu olucak sanırım ama bir de statlar var offf...