Gectiğimiz gunlerde, yeni bir AdWords hedefleme ozelliği olan geniş eşleme değiştiricisinin tum dunyada kullanıma sunulduğunu bildirmek istiyoruz. Bu yeni ozellik sayesinde sıralı eşlemeden daha geniş erişime ve geniş eşlemeden daha fazla kontrole sahip anahtar kelimeler oluşturmanızı sağlayacak. Kampanyanıza değiştirilmiş geniş eşlemeli anahtar kelimeler eklemek, şu anda ozellikle ağırlıklı olarak tam ve sıralı eşlemeli anahtar kelimeler kullanıyorsanız, iyi bir yatırım getirisi ile birlikte daha fazla tıklama ve donuşum almanıza yardımcı olabilir.
Bu değiştiriciyi, doğrudan, geniş eşlemeli bir anahtar kelimedeki bir veya daha fazla kelimenin başına artı işareti (+) ekleyerek uygulayabilirsiniz. Başında + işareti bulunan her kelime, kullanıcının aramasında birebir veya yakın bir varyasyon olarak yer almalıdır. Dile bağlı olarak yakın varyasyonlar, yazım hatalarını, tekil/coğul formları, kısaltmaları, baş harflerle oluşturulmuş kelimeleri ve kokten turetilmiş kelimeleri ("mevsim" ve "mevsimlik" gibi) icerir. Eş anlamlılar (“suratli” ve “hızlı” gibi) ve alakalı aramalar (“cicekler” ve “laleler” gibi) yakın varyasyon kabul edilmez.
Kaynak: Inside AdWords - Turkce
Yeni Anahtar Kelime Hedefleme Ozelliği Hizmetinizde
Google Adwords (ADS)0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Arama Motorları ve Optimizasyonları
- Google Adwords (ADS)
- Yeni Anahtar Kelime Hedefleme Ozelliği Hizmetinizde