

Dekora Home, halı mağazasıyla başlayan mobilya sektorune giriş yolculuğunu şimdi "DKR" adıyla actığı kendi konsept mağazasıyla yeni bir yone cevirdi...
2006 başında yenilediği mağaza anlayışıyla uretici firmaların yanı sıra imalatı olan urunlerini de muşterilerine sunmaya başlayan Dekora, mağaza zincirine eklenen son halka olan DKR ile markalaşma yolunda onemli bir adım atıyor.
DKR consept mağazasında sorularımızı cevaplayan firma sahibi Akif Cavdar, bayilik anlayışını devam ettireceğini, ilerde iki mağazayı birleştirerek yatak, oturma grubu ve dekorasyon butunluğu elde etmeyi ve bu uclu anlayışı bir catı altında sunmayı hedeflediğini belirtti.
Akif Cavdar, halıda ve ilik hizmeti verdiği diğer dekorasyon urun yelpazesinde devam eden hizmet anlayışını bu mağazada butunleştirerek bir avantaja donuşturmeyi hedeflediğini kaydetti. Cavdar “İmalatına girdiğim ahşap uretimini mağaza bunyesinde daha da ilerleterek buyumek ve geniş bir urun portfoyu oluşturmak istiyorum. Gectiğimiz yıl başlayan inşaat sektorundeki hareketlenmenin faydasını sektor olarak fazlasıyla gorduk ve secimden sonra bu talepte azalma olacağını da duşunmuyorum. Planlarımı da uzun vadeli duşunerek yapıyorum.” dedi.
Mobilyada yeni eğilimleri takip eden bilincli bir tuketici kitlesinin olduğuna dikkat ceken Akif Cavdar, bunun kaliteyi ayırt eden ve isteyen muşterilerden oluştuğunu ve yuksek maliyetine rağmen en iyiyi isteyen bu grubun, alıcı olarak daima kendilerini tercih ettiğini ifade etti. Marka olmanın tanınma ve maliyeti duşurme yonunde faydası olduğunu ancak markası akılda kalmasa da kalitesi bilinen urunun kendini daima sattırdığını da sozlerine ekledi.
Bundan sonraki hedefinin DKR adı altında uretime devam ederek marka olmanın sorumluluklarını yerine getirmek olduğunu soyleyen Akif Cavdar, yeni mağazacılık anlayışındaki konsepti, hem muşteri istekleri doğrultusunda hem de kaliteli ve modern mobilyacılığın gerektirdiği urun seceneğini sunarak oluşturacaklarını kaydetti.