A : Mesaj hazır mı?
B : Hazır.. rep hazır mı?
A : Hazır.. mesajı gorelim
B : Olmaz once repi gorelim
A : Repin yarısı şimdi yarısı iş bittikten sonra

A : Adamların bolumume girmişler
B : Senin adamların da bolumumde konu acmışlar
A : Hakaret ve flooda rasladım Bekir! bir daha olmasın mekanımda
B : Eksi reple şaka olmaz Nazmi abi.. şeytan doldurur


A : Bu son mesajım.. bu işleri bırakacağım lale.. banlansam da beni sevecek misin
B : Muraat lutfen yapma, banlanmanı istemiyorum, kacalım buralardan
A : Olmaz Lale bir kere battık bu pisliğe, cevap vermedi sustu dedirtmem kendime
B : Murat haaayırr

A : Admini bugune kadar goren olmadı, yonetim odasından cıkmıyor.
B : Biz sızalım abi oraya
A : Olmaz Selim.. ellerindeki silah cok tehlikeli..
B : Bişey olmaz abi daha once vuruldum, bir hafta sonra iyileştim


ramSeS : Kahkaha bolumunde reklam yapmışsın Mucahit
A : Abi valla diğer forumdan zorladılar. Uyeliğin elimizde banlarız dediler.
ramSeS : Al bu mesajı diğer foruma alıntı yap.. bir daha seni burada online gormeyeceğim anlaşıldı mı!!

otm : şş bilader hayırdır
A : Reklam yapacaktım da
otm : Gel bakim buraya sen gel hele gel
A : Abi banı burnuma doğru tutma ehehe abi gozunu seveyim tamam gidiyorum.
otm : Kimin adamısın lan sen
A : Yan forumdan gonderttiler beni.
otm : Al bu mesajı, diğer foruma 5er tane yolla. Bundan sonra sen onların değil bizim adamımızsın.