Merhaba ben bir şirkette stajyer olarak calışıyorum. Bu şirkette calışan abinin gondermesi gereken kargoyu bana yaptırdı ve adres cıkartacaktı. Hatırlattım yapıştırdı. Cihaz gitmesi gereken yere gitmemiş ve kargo defterine yazılmamış. Abi bana defterine yazmadın. Cihazın parasını odeyeceyiz diyor. Ne yapmalıyım?