Senelerdir actığım mail adreslerini, sosyal medyaları "Twitter, TikTok, Instagram" bir dosyada şifre ve bilgilerini saklıyorum unutma riskine karşı ama bunu dosya dosya saklıyorum. Fazla mı abarttım? Doğru mu yapıyorum sizce?