Amazon'dan yurt dışı uzerinden Ryzen 5 5500 işlemci sipariş ettim. 19 Ağustos'ta kolay gelsin ile bana ulaşması gerekirken gelmedi. Haliyle muşteri hizmetlerini aradım. Yaşadığım şehre teslimat yapamadıklarını ve başka bir kargoya teslim ettiklerini soylediler. Benim neden haberim olmadığını sordum ve verdiğimiz kargo zaten size mesaj atmıştır denildi. Mesajlara baktığımda 12 Ağustos'ta Aras Kargo'nun gonderi takip kodu attığını gordum. Takip kodundan gonderi hareketlerine baktığımda ise yanlış/yetersiz adresten 3 gun ust uste teslimatı gercekleştiremediklerini ve kargoyu geri ilk aldıkları şubeye gondereceklerini gordum. Bu durumda ne yapmalıyım? Eksik adres veren ben değilim. Amazon uzerinden halen kolay Gelsin'in teslimatı gercekleştireceği gorunuyor. Aras Kargo'yu arayıp baştan nasıl adres verebilirim? Gonderiyi yapanın adresi duzeltmesi lazım değil mi?