Hepsiburada, Efsane Kasım donemine hızlı başladı. Kasım ’ın ilk 6 gununde muşteri sayısı yaklaşık 2, sipariş ise 2,5 katına cıktı. Hepsiburada en cok indirilen uygulamalar arasına girerken ziyaretci sayısı 110 milyonun, satılan urun 7,5 milyonun uzerine cıktı. Satışların onemli bolumunu pazar yeri işletmeleri ve KOBİ ’ler gercekleştirdi.
[h=2]Efsane Kasım ’ın ilk gununde ilk 6 gunde 7,5 milyon urun satıldı[/h] Hepsiburada ’nın “Efsane Kasım”ı, indirim doneminin avantajlarını kacırmak istemeyen muşterilerin yoğun ilgisiyle başladı. Turkiye ’nin binlerce ozel markasının katılımıyla 1-6 Kasım arasında “Efsane Marka Gunleri”ile başlayan Efsane Kasım ’ın ilk 6 gununde satış rekorları kırıldı.
Hepsiburada platformu uzerinden Efsane Kasım ’ın ilk 6 gununde verilen toplam sipariş sayısı gecen yılın aynı donemine kıyasla 2,5 kat arttı, 7,5 milyonun uzerinde urun satıldı. Efsane Kasım ’ın avantajlarını kullanan muşteri sayısı gecen senenin yaklaşık 2 katına cıkarken Kasım ayının ilk 6 gununde Hepsiburada ’nın ziyaretci sayısı gecen yılın aynı gunlerine kıyasla %70 artışla 110 milyonun uzerine cıktı.
[h=4]İnternetteki her şeyi aldıran Hepsiburada Premium paketini denedik![/h] Ayrıca Hepsiburada mobil uygulaması, 1, 3 ve 4 Kasım tarihlerinde AppStore ’da en cok indirilen uygulama oldu, 1-6 Kasım tarihleri arasında Google Play Store ’da ise en cok indirilen ilk uc uygulama arasında yer aldı. İstanbul, Ankara, İzmir ’in ardından Efsane Kasım ’a yoğun ilgi gosteren şehirler Bursa, Kocaeli, Antalya ve Konya olurken, Hepsiburada muşterileri alışveriş icin en cok akşam 20 ile 23 saatleri arasını tercih etti.
Muşteriler Efsane Kasım ’ın ilk 6 gununde en cok temel tuketim, gıda, giyim, elektrikli ev aletleri, zuccaciye ve sağlık-guzellik kategorilerine ilgi gosterdi.
Hepsiburada platformu uzerinden ilk altı gunde en cok sipariş verilen urunler ise camaşır deterjanı, bulaşık deterjanı tableti, tuvalet kÂğıdı, ev giyim/ic camaşırı, kakaolu fındık kreması, nano jel yastık ve bebek bezi oldu. Elektrikli ev aletleri kategorisinin en cok satan urunu ise Airfryer oldu.
Kasımda alıp Şubatta taksitle odemeye yoğun ilgi Bu Kasım ’da “Akıllı Alışveriş Platformu” olarak konumlanan Hepsiburada ’nın, aile butcelerini en cok rahatlatan “Şimdi Al Şubatta Taksitle Ode” teklifine muşteriler yoğun ilgi gosterdi. Hepsiburada muşterileri kampanyaya uygun kartlarla yaptıkları alışverişlerinin %50 ’sinde ihtiyaclarını ertelemeden, odemelerini erteleyerek alışverişlerini tamamlarken her 3 alışverişten 1 ’ini Şubat sonrasında taksitlendirme imkÂnı kullanarak gercekleştirdiler.
Hepsiburada platformunda yuz binlerce KOBİ ve satıcı da e-ticarete artan talebin etkisiyle ilk 6 gunde rekor satış ve ciro hacimlerine ulaştı. Hepsiburada platformu uzerinden yapılan satışların onemli bolumu pazar yeri uyesi işletme ve KOBİ ’ler tarafından yapıldı.
Hepsiburada ’nın Efsane Kasım ’ı 7-11 Kasım ve 21-25 Kasım tarihleri arasında indirimli fiyat ve kampanyalarla devam edecek.