Merhabalar, 10 Ocak tarihinde Cougar'ın Phontum model kulaklığını sipariş ettim. Birkac gun sonra elime ulaştı ve 4-5 gun boyunca kullandım fakat inanılmaz bir ses sekmesi vardı kulaklıkta. Discord'un mikrofon acıp kapama sesi bile karşı tarafa iletiliyordu. Sorunun bilgisayarımdan kaynaklığı olduğunu duşunerek başka bir arkadaşımda denedim ve aynı şekilde onda da dinlediğim ya da izlediğim her şeyin sesi direkt olarak karşıya iletiliyordu. Bunun uzerine 22 Ocak tarihinde İncehesap uzerinden iade talebi başlattım ve verilen kod ile kulaklığı geri yolladım. Bugun ise e posta yoluyla urunun işleme alındığı hakkında bilgilendirildim. Fakat bilgilendirmede muşteri talebini tamir olarak bildirmişler. Cougar Turkiye ile konuşup oradan da sorunumu anlatıp iade istediğimi belirtmiştim onlar da inceleyip bana donuş yapacaklarını soylemişlerdi. Urunun iadesini istiyorum tamirini değil. Şu an bu durumda beklemeli miyim? Yoksa "al kardeşim yenisini gonderdik" gibi bir şey soyleyip iade işlemini bir kenara atmalarını onlemek icin Tuketici Hakem Heyeti'ne başvurmalı mıyım?


@bilgisayarKurdu Hocam senin de bayağı tecruben var bu konularda umarım yardımcı olursun. Şimdiden herkese teşekkurler.

Dosya Ekleri aaa.PNG 15,9 KB · Goruntuleme: 54