Herkese iyi forumlar iyi gunler dilerim oncelikle. Xiaomi Mi Note 10 Lite aldım Hepsiburada uzerinden. Satıcısı Hepsiburada ve Xiaomi Turkiye garantisi de bulunmaktadır. Alalı 3 ay oldu daha. Gecen gunlerde guneşin altında telefonumu kullanırken bir şey fark ettim telefonun ekranında ızgara izleri var yani yatay şekilde izler var zaten resimlerde de fark edersiniz. Resimler cok net değil kusura bakmayın onun icin. Ekranı temizledim iyice falan gecti sandım ama parmağınızı birazcık erkanda gezdirince tekrardan ortaya cıkıyor. Vatan Bilgisayar'da bir abiye gosterdim. Ekran camında sorun olduğunu soyledi bana ayıplı urun olduğunu belirtti. Ben de bu urunun değişim veya onarım icin Hepsiburada'ya talep oluşturacağım fakat sizlerin de tavsiyesini alayım dedim. Sizce ne yapmalı? Ayrıyeten talep oluştururken 2 secenek sunuyor. Ya urunun onarılması ya da servis raporu ile değişim veya iade. Servis raporu alsam daha iyi olur mu? Nasıl alacağımı onu da bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

Dosya Ekleri IMG_20210228_111052.jpg 293,6 KB · Goruntuleme: 85


IMG_20210228_111404.jpg 81,5 KB · Goruntuleme: 83


IMG_20210228_111407_1.jpg 84,8 KB · Goruntuleme: 82


IMG_20210228_111603.jpg 102,4 KB · Goruntuleme: 90


IMG_20210228_111648.jpg 148,8 KB · Goruntuleme: 90