2 Yıl once Corsair Gaming K95 Platinum klavye almıştım, garantisinin bitmesine 2 ay kala urun arıza yaptı ve garantiye gonderdim. Ancak urununde onarılamayacak bir sorun olduğu icin garanti değişim kararı verdi. Bu guzel ama firmanın elinde bu urunden olmadığı icin yenisini gondermek yerine ucret iadesi yapmak istiyor, ben de kabul etmedim.
Bunun nedeni ben urunu 2 yıl once 800₺'ye almışken şu an kur farkından dolayı 2.058₺'ye satılmakta. Urunun 2. eli bile 1.000₺'nin ustunde ve bu nedenle ciddi bir zarar soz konusu. Satın aldığım firmanın elinde olmasa dahi garantiyi sağlayan distributorun elinde olduğuna inanıyorum zira yurtdışından tedarik ettikleri bircok e-tcaret sitesi ve mağaza bu urunleri satmaya devam ediyor. Bu konudaki haklarım nedir acaba? Tum sistemim bu klavye ile senkronize calıştığı icin bir şekilde yenisini almak zorundayım ama aradaki fiyat farkını garantisi olan bir urun olduğu halde benim odemek zorunda kalmam bana hic doğru gelmiyor.
Not: Bana gore urun kullanılamayacak durumda da değildi, 5-6 tane Cherry MX tuşta RGB sapıtması vardı ve buna bağlı dengesizlikler oluşuyordu. Bu 5-6 Cherry MX Switch değişse muhtemelen sorun cozulecekti. Bunu soylediğimde ellerinde Switch'de olmadığını soylediler. Koskoca firmanın elinde nasıl olur da en cok arıza yapan tuşlardan olmaz ona aklım ermedi. Videoda gorduğunuz farklı renkte yanan tuşlarda RGB sorunu var.



Klavye ile senkronize calışan diğer urunler;
Mouse: Corsair Glaive Pro 18.000 DPI.
Mousepad: Corsair mm100.
Kulaklık: Corsair Void Elite Wireless Dolby 7.1.
Kulaklık standı: Corsair ST100 Premium.
Kasa: Corsair Crystal 570X.
Kasa soğutma: 3X Corsair LL120, 3X Corsair SP120 ve 3X Corsair ML120.
Aydınlatma: Corsair lighting Node Pro 4X RGB şerit.
Kontrol unitesi: Corsair commander Pro.
Guc kaynağı: Corsair HX850I PLUS Platinum.
İşlemci soğutma: Corsair iCUE H150I RGB Pro XT.
Bellek: Corsair 32 GB(2x16 GB) DDR4 3200MHz.
Anakart: ASUS ROG STRIX X570-E.
Ekran kartı: ASUS ROG STRIX GTX1070.