Merhaba, oncelikle olayı en baştan anlatayım. N11 uzerinden bir kulaklık sipariş ettim fakat sipariş ettiğim donem şehre gitme imkanım olmadığını bilmiyordum. Genelde her 2 haftada bir giderdik fakat ailem bir suredir şehre uğramıyor, ben de tanıdığım bir kişiye kulaklığı Aras Kargo'dan almasını istedim. Yaklaşık 2 yıldır N11 ve Aras Kargo uzerinden alışveriş yapıyorum ve kargolar en az 7 gun şubede bekliyordu fakat bu kargo sadece 3 gun bekledi ben bu durumu kargo geri gittiğinde fark ettim ve N11 ile iletişime gectim ardından unlarda satıcı firma ile iletişime gecti bir sure sonra satıcı firma beni arayıp durumu oğrenmek istedi ben de en baştan anlattım. Bana biraz hakaret ettikten sonra urunun ellerine gectiğinde iade alacaklarını soyledi bu olalı yaklaşık bir hafta gecti (urunu şubeye gelmesi 2 gun surdu) ben 2, 3 gun once herhalde benim iade talebi oluşturmak gerekiyor diye iade talebi oluşturdum ve takip numarası icin bana verdikleri takip numarasını girdim baktığımda urun alınmıştı.



Ben birkac saat icinde onay verirler diye beklerken beni aradılar ve urunun ellerine gectiğinde iade alacaklarını soylediler ben herhalde bir hata olmuştur diye pek ilgilenmedim bugun urunun ellerine gecmediği bahanesi ile iadeyi tekrar kabul etmediler. Durumu N11 ile goruştum urunun ellerine gectiğini soylediler ve benim yerime tekrar iade talebi oluşturdular ama hala cevap yok ne yapmam gerekiyor? Bu ayın 9'unda şiparis verdim.




Bu arada otomatik onay oldu.