BİM'e gittim ve bir kola alayım dedim, demez olsaydım. Kart yanıt vermiyor gibi bir duruma duştu sonrasında ben sutten ağzım bir kere yandığı icin iptal ettirdim işlemi lakin para cekilmişti. Hesaba kayıtlı numara kontorlu ve kontor yok icinde dolayısıyla muşteri hizmetlerini arayamıyorum. Bize yazından yazdım lakin bir yere varacağımı sanmıyorum yarın otomatik iade edilmez ise mail atacağım. Bıktım artım bu 2. olay. Koskoca Papara cokmeye karşı bir tedbiri yok mu madem var mağduriyet sistem acılır acılmaz giderilmiyor bu ne sacmalık. Ulan bir kola icip keyiflenecektim gene canım sıkıldı.
Evet bu konuyu acar acmaz iade geri geldi, Papara'yı seviyorum ama bu olay yuzunden bir kere buyuk meblağda gitmişti sonra iadesi oldu falan ama can sıkıcı şeyler.