Harbi cidden Microsoft şirketi ne yapıyor?

Bildiğiniz gibi Minecraft Dungeons cıktı. Ondan sonra ise Legends cıkmaya başladı. Garip değil mi? Daha dungeons doğru duzgun bir şey değilken Legends oyununun cıkması garip değil mi?

Windows tarafında ise Windows 11 daha doğru duzgun yapılamamışken Windows 12'nin haberleri cıkmaya başladı. Bizler 11'e daha yeni alışırken Microsoft'un bu hamlesi cok garip. Zaten Windows 10'dan sonra Windows 11'i cıkartması bayağı garip bir şeydi. Microsoft sanırım kafayı yemiş durumda.

Sizce Microsoft bu şekilde ne yapmaya calışıyor? Konuşalım.