Arkadaşlar yaklaşık 4-5 aydır gozume takılan bir şey var. Diyelim bilgisayar başında oturuyorum ve bir şey seyrediyorum, ellerimle hemen ritim tutasım geliyor fakat istisnasız her zaman. Ya da merdivenleri cıkıyorum ayaklarımla bildiğiniz bateri ritmini calıyorum, etrafta etkileşime gecebileceğim bir şey yoksa ağzımı kullanarak 4/4'luk tarzı ritimler oluşturuyorum ve gercekten bu hep oluyor. Ellerim ayaklarım veya ağzım neredeyse hic boş durmuyor ve kendimi durduramıyorum, bunu araştırdım fakat bir şey bulamadım, bu bir tik mi yoksa hastalık mı, hastalıksa tedavisi nedir? Veya herhangi bir isme sahip mi? Doktora gorunmeli miyim? Gorunmeliysem de hangi bolum?