Kişisel gelişimle alakalı araştırmalarımda hep bir işe odaklanmayı goruyorum. Bundan kasıt bir donemde sadece bir işe odaklanmak mı(bir ay boyunca sadece bir şeyle ilgilenmek gibi) yoksa bir anda mı? Mesela; ben bir yazılım dilini oğrenirken bir yandan da İngilizce mi geliştirebilir miyim? Yoksa ikisini de farklı zamanlarda mı yapmalıyım? Yani programlı bir şekilde yurutmekte bu kurala uyar mı yoksa belirli bir donem sadece bir işe odaklanmak mı?