Merhaba arkadaşlar. Ben bugun tekzenden masa aldım lakin odama sığmadı.Urune herhangi bir zarar falan gelmedi zaten urun monteydi ve teşir urunuydu. Kalmadığı icin bunu aldım. Eğer gotursem geri iade alırlar mı ?