Sanırsınız ki Turk Dil Kurumu teknoloji forumu acmış. Elbette dilimize sahip cıkmanız guzel bir şey ama bir harf yanlış yazılıyor diye uyelerinizi bir veya iki gun yasaklamanız yanlış bence.