Bu hayatta bir tane arkadaşım vardı. Sadece o bana dost gibi davrandı. Gezdik eğlendik 2020 yılından beri benimle iletişimi kesti. Yani demek ki buraya kadar kullanmış. Sanırsam tamamen beni sattı arkadaşıyla dalga vs gecti benimle kufur ettiler. En sonunda engelledi. Artık onu gormuyorum zaten cok arkadaşı vardı onun fakat 7 yıl beraber takıldık. O benim tek arkadaşım idi neden bana boyle yapmış olabilir? Kimse bana dost gibi olmamıştı o şu an 18 ben ise 16 yaşında 2 yaş buyuk. Bu arada boyle bir şey yaşadınız mı?