KPSS'ye girdim. Yine cok ama cok kalabalık. Bir suru genc var.
Bircok kız gercekten guzel melek gibi yuzlu. Caresizlikten memur oğretmen olup biraz da olsa hayatımı guvenceye alayım diyor.
Aileler perişan bu sıcakta cocuklarını bir sabah bir oğleden sonra bekliyorlar.
Toplu taşıma gecen yıllara gore daha kalabalık. Cunku araba fiyatları ucunca, benzin de pahalanınca artık coğu kişi otobus dolmuş falan kullanıyor. Donuşte cok trafik vardı. 2 yaşında bebeğiyle gelen bir anneye cok uzuldum. Yer yoktu ve yere oturmuş kucağında da bebek uyumaya calışıyor. Gercekten rezillikti ve bir kişi de kalkıp da yer vermedi kadına. En sonunda ben dayanamadım verdim yerimi.
Bizim yaşımızdaki genclerin iş bulma kaygısı yok, 10 15 tane ulke gezmiş haldeler. Benimle yaşıt akrabalardan yurt dışında olup da işsiz olanı yok. Hepsi maaşlı şekilde calışıyor en kotu 2-3 bin euro/frank kazanıyor.
Suclu tabii ki her tarafa Hakkari'ye bile universite acanlar. Bu kadar ordu gibi mezuna ne kadar alım yapabileceksin?
Dun KPSS'den sonra uzuldum
Geyik0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Dun KPSS'den sonra uzuldum