Kucuk kardeşim icin oneri cozumlerinizi dinlemek istiyorum. 18 yaşındayım, abisi olarak sorunlarına deva olmak isityorum.
Bu yaz cok sıkışık geciriyoruz, işler başından aşkındı az cok hallettik kardeşimide o sırada esnafa calışması icin gondermiştik, bir 2 hafta goturduk, oradan gelen kendisi ne istiyorsa bakar cebine alır dedik. Şu 1 aydır evde kalkıp bir şey yaptığıda yok, arkadaş sosyalleştiği kimse yok tek başına yanımızda oturup duruyor surekli, bari dersine calışsın diyorum, ıhlıyor mırın kırın ediyor ağlıyor, bu sene LGS'ye girecek sadece derslerine odaklanmasını istiyoruz. 13 yaşına bastı ağustosa geldik, 7. sınıfı zar zor gecti zaten bu sen ne yapacak bilmiyorum. Fazla ustune gitmek istemiyorum kendini savunamıyor arkadaşlarına bize karşı cepersiz kalıyor, kimseye bir şey diyemiyor surekli ne dersek onaylıyor, ne dersek getir gotur dediğimiz her şeyi yapıyor, haklı haksız olsun kendini savunmuyor. Spora gondermiştik, 2-3 gun gonderdik sonrasında kendisi istemedi, bir şey demedim bıraktık. Dikkat cekmek icinmi yapıyor. Sınavı olduğu icin gezmesini doğru bulmuyoruz zaten şu yıl derslerine yoğunlaştırmaya calışıyoruz. Ne yapacağız bilmiyorum.