Arkadaşlar merhaba. 24 yaşındayım. Sevgilimin erkek kardeşi 3. sınıfa gecti. Bu gun cocuğu bana emanet etti bende tableti verdim eline oyalansın diye. Bir kac saat sonra tableti elime alınca bu manzarayı gordum ne yapmalıyım?