Merhabalar, ben bir konuyu cok merak ediyorum. Forumdaki uyelerin altında orn: femtopat-picopat-attopat gibi yazılar yazıyor. Bu yazılar bir tur derecelendirme midir?
Mesaj sayısına yoksa paralel mi ilerliyor merak ediyorum.
Şimdiden teşekkurler.