Şoyle insanlardan nefret ediyorum. Dibimde şu an hoparlorden sonuna kadar muzik acan birkac kişi var. Kimse sizin aptal muziklerinizi dinlemek zorunda değil. Keko keko Turkce şarkılar acıyorlar. Sesini kısar mısınız dedik tamam dediler ama hala aynı. Şu insanlara var ya oyle gıcık oluyorum ki surundurmek istiyorum bazen. Yapacak bir şey de yok.