Selam normalde bu tur şeyleri kafaya takan biri değildim. Ne olduysa bu yıl gorunuşume dikkat etmeye başladım. 15 kilodan fazla kilo verdim hala veriyorum bence yeterli değil 73 kiloyum kısacası kilo işini hallediyorum ama şu sıralar boyum gozume cok kısa geliyor. (165) Yaşıtlarımdan da kısayım ve daha uzar mıyım bilmiyorum cunku ergenliği buyuk olcude tamamladım bacaklarım falan cok kıllı babamdan da 1-2cm uzunum. Annem zaten 1.55 abim 1.73 kısacası bu saatten sonra uzar mıyım ne yapmamı onerirsiniz.