Merhaba arkadaşlar, bu sene son sene ve staj yapacağım ama bir sorum var. Bana staj'ı başka bir kişi ayarladı. Gecen aradı senin staj işi tamam dedi. Benim merak ettiğim staj'a gittiğime dair ben okuldan staj yerine kağıt mı gotureceğim yoksa staj yerinden okula kağıt mı gotureceğim? Cevaplarınızı bekliyorum ona gore staj'ı ayarlayan kişiden kağıdı isteyeceğim.