Arkadaşlar merhaba şu anda 7. sınıfa gectim yani 7. sınıf oğrencisiyim ve ilkokul 1'den beri surekli dışlanıyorum, aşağılanıyor ve eziliyorum farklı arkadaşlar olsalar bile onlara karşı bir şey de yapamıyorum surekli bende mi bir sorun var diye duşunuyorum ne yapmalıyım?

Ve benim ailemin durumu kotu onların ki bayağı iyi olduğundan dolayı da eziliyorum.