Az once bu konuyu gordum ve bir şey merak ettim.
2106'ya Kadar Ceza | Technopat Sosyal

Bu cezayı ben almış olsaydım, nasıl yanlış olduğunu size anlatabilirdim? Mecbur yeni hesap acmam gerekirdi di mi? Ama o da ceza sebebi.
Yani Sosyal'de bir arkadaşın yoksa nasıl cozulurdu bu iş?