Merhaba. Son zamanlarda bu yonde surekli geleceği duşunmeye başladım. Olaylar lisedeki yaşadığım talihsiz olaylar. Genellikle sessiz olmamdan oturu hep uzerime gelindi. Yapmadığım halde tuvalette videomu cekip, anladınız siz "o işi 31" yapıyordun dediler hep sucladılar, yaşıtlarıma anlatıp beni hicten yere rezil ettiler tabii bana inananlar da vardı, "biz seni biliyoruz, sen kafana takma." diyenler de cok fazlaydı. Asıl sorun zamanında nasıl bunlarla baş ettim?
Şu anda ne zaman aklıma gelse ya ileride onume cıkarsa hayatım bitti asla aile kuramayacağım herkes benden nefret edecek gibi duşunuyorum sizce normal mi gereksiz bir telaş mı?
O zamanlar oyle şeyleri hic takmıyordum her ne kadar benimle dalga gecseler de cunku yapmadığım icin pek ustume almıyordum. Şu anda yaklaşık 2 senedir hicbirini gormuyorum ve cidden cok guzel bir hayatım var. Yeni arkadaşlar edindim ve hicbiri boş insanlar değil. Eski arkadaşlarımın hepsi boş insanlardı. Fakat şu anda aklıma takılan durum ya gelecekte bir şekilde karşıma cıkarlar da o tarz videoları başkalarına gosterirler ve yine benimle dalga gecilir alay edilir diye duşunmeye başladım. Şimdiden cevaplarınız icin teşekkurler.
Asla aile kuramayacağım herkes benden nefret edecek gibi duşunuyorum
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Asla aile kuramayacağım herkes benden nefret edecek gibi duşunuyorum