Bir suredir oynadığım emek gerektiren bir oyunu oynuyorum. Bir sure değil hatta 1300 saat civarı. Bir anda oyundan soğudum, daha doğrusu soğumak da değil ama birden oyundaki her şeye sahip olma isteği geldi ve kafamda surekli bir duşunce donuyor. Bunu tek yaşayan ben miyim?