Selamunaleykum arkadaşlar. Bu sene sınava girdim hukuk istiyordum fakat kazanamadım bir sene daha kalacağım ailemle anlayışla karşıladılar fakat polislik başvuruları başladığı zaman ailemle durumlar biraz kotuydu bir anlık sinirle gidip başvurdum. Sonrasında 6 sene zorunlu gorev olduğunu oğrendim ve gitmekten vazgectim. Yine de kendi şehrimde olur gider bakarım kazansam da gitmem diyordum fakat ta Kayseri'ye atmışlar sınav yerini. Ailemde başvurduğumu oğrendi ve gitmemi istiyorlar. Bende gider bir bakarım sınav ortamına falan dedim ama hem yol masrafı spor salonu masrafı falan var ve ne olursa olsun gitmeyip bir sene daha calışmayı istiyorum. Zaten goz problemim de var kesin almazlar diyorum ama ne olur ne olmaz icimi bir korku kapladı. Ve sınava da bazıları cağrılmamış bende inşallah cağrılmamışımdır diye actım siteyi fakat cağrıldım.(bunun aynından Besyo'da da var git diyorlar ona da)
Nasıl halledebilirim?
Mezuna kalacağım ama polisliğe başvurdum
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Mezuna kalacağım ama polisliğe başvurdum