Sorum başlıktaki gibi moderatorlere. Alttaki belirttiğim konuda neden 2 detaylı mesajım da kaldırıldı merak ediyorum. Biri silindi, baktım uyarı yok tekrardan detaylı şekilde yazdım tecrubemi ve bildiklerimi. Tekrardan kaldırıldı, baktım uyarı yok. Hangi mantıkla ve uyarı olmadan kaldırıyorsunuz anlamış değilim. Ping değerlerim TurkNet'ten daha iyi dedim diye mi acaba?:d Burası sponsorları ovme forumu mu merak ettim acıkcası.
Zamanımı harcayıp detaylı şekilde yaşadıklarımı ve geciş surecimdeki araştırdığım, konuştuğum firmalardan oğrendiklerimi anlatıyorum ve maruz kaldığım muameleye bak. Rezillik cidden.

Yeni ISS tavsiyesi Arkadaşlar selam, TurkNet berbat fiyat politikası sebebiyle ISS'imi değiştirmek istiyorum. Onerileriniz nelerdir?
www.technopat.net