Arkadşlar internetdeki coğu rehberi izledim hepsi JPG tavsiyemizdir diyor ama benim fraps JPG tıklayınca "Only registered users can save screenshots in JPG, PNG and TGA formats." yazısı cıkıyor. Ne yapmalıyım ?