4 ay once işe başladım cırak olarak şu an aldığım maaş 3500 TL. Normal mi? İlk maaşım 1000 TL idi sonraki aldığım 2 maaş 2500 TL idi ve şimdi 3500 TL aldım. 4 ayda 3500 TL almam normal mi?